You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.
- PLATO
- All
- Case
- Film & Känslor
- Kommunikation & Varumärken
- Organisation & Management
- Uncategorized
Casting – Kroppskontroll & utstrålning
Moderna Filmer söker man och kvinna ~35 samt barn i 10-12 år, av europeiskt utseende,…
Colgate – gör skillnad!
Varje år utdelar Colgate Palmolive priset ”To make a difference”. Idéen är att lyfta fram…
Vi gör reklamfilm!
Ibland är det svårt att svara på frågan. Om man menar varumärkesbyggande TV-reklam mot konsumenter…
Content is King
Jag hade en trevlig lunch lunch med Mr Storytelling, Matts Heijbel, häromdagen och vi kom…
Kul är inte klirr
Läser i Resume nr 8 att Kavlis reklamfilm Den dansande babyn setts över 430000 gånger…
Debatten om känslofilm är igång
Vi börjar se artiklar dyka upp i ämnet känslor förmedlade genom film. Och med bättre…
Rapport från Trendgala
Förra fredagen bar det av till årets Trendgala. Ja, vissa talare sålde mer än vad…
Varumärkets diamanter
Idag fick jag tillfälle lyssna in Peter Sjölander, VD på HellyHansen, jämföra varumärken med mångfacetterade…