You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.
- PLATO

All
  • All
  • Distribution
  • Film & Känslor
  • Kommunikation & Varumärken
  • Kundexempel
  • Övrigt
  • Uncategorized

UTHÅLLIGHET VINNER

Så är sommaren här och några av oss har redan hunnit med en kortare ledighet…

CASE: REPORTAGESERIE

Man kan aldrig nog underskatta en av kommunikationens och retorikens grundstenar – repetition. Genom att…

CASE: NISCHAD UPPLYSNING

Vårens stora insats har varit att förnya Skatteverkets kommunikation till speciellt utvalda grupper med filmer…

MANNEN VID GRILLEN

Många män har nog känt igen sig när Solsidans Fredde gick i terapi för att…

CASE: Känn utvecklingen

Det talas mycket om brist på bostäder, kollektivtrafik och andra utmaningar som en storstadsregion kan…

Det magiska G:t

Gestaltning betyder att vi åskådlig- och levandegör en plats, känsla eller en vision. Vi ger…

CASE: Jobbet är en lek

Årets första projekt innebar att skapa en rekryteringskampanj som lockade de bästa ingenjörerna på KTH.…

Le för ett starkare varumärke!

Händerna i luften sjunger Petra Marklund och Friskisledaren skriker ut detsamma. Det är såväl  historiskt…

Frukostseminarium – Gamification 2.0

Välkommen på en intressant föreläsning och paneldebatt om spelifikation. Seminariet vänder sig till dig som…

I leken finns allvaret

Gamification – idén att tillämpa spelmekanismer i andra sammanhang än spel – är ett fenomen…