You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.
- PLATO

All
  • All
  • Distribution
  • Film & Känslor
  • Kommunikation & Varumärken
  • Kundexempel
  • Marknadsföring
  • Övrigt
  • Uncategorized

Varumärkets Push&Pull – Familjeföretaget

Jag hinner svänga runt hörnet och vaksamma ögon uppmärksammar mig direkt.– Du kan köra in…

Ta tillbaka initiativet. Du är kreativ!

Det går inte en dag utan att jag läser, ser och hör om jakten på…

Journalistisk friskrivning – en fråga för CSR?

Gränsen mellan journalistik och reklam har genom åren suddats ut. Bloggar, sociala medier och Youtube öppnar…

Konsten att övertyga

I skrivande stund stödjer jag ånyo en internationell koncern att vinna en upphandling. En av…

Uthålligt samarbete bygger broar

Med stolthet vänder vi ett blad och stänger ett kapitel idag. För snart 7 år…

Official Music Video

När passion för jobbet saknar gränser finns inga givna arbetstider. Vår musikälskande Gabbe tog med…

När Google dikterar din marknadsföring

I vårt förra nyhetsbrev skrev vi om Tre trender som ökar marknadsföringsvärdet med video. Men…

Tre trender som ökar marknadsföringsvärdet

Bevisen är otvetydiga: Videolänkar delas 12ggr oftare än textbaserade, chansen att locka investerare ökar med…

Trovärdighet till salu?

Nyss hemkommen från årets viktigaste konferens med filmproducenter från 48 länder, arrangerad av det erkända nätverket…

Nöjda kunder inte lönsamma

Statistik och verklighet brukar inte alltid följas åt. Ändå tenderar vi att blanda dem rejält.…