You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.
- PLATO

All
  • All
  • Distribution
  • Film & Känslor
  • Kommunikation & Varumärken
  • Kundexempel
  • Övrigt
  • Uncategorized

Colgate – gör skillnad!

Varje år utdelar Colgate Palmolive priset ”To make a difference”. Idéen är att lyfta fram…

Vi gör reklamfilm!

Ibland är det svårt att svara på frågan. Om man menar varumärkesbyggande TV-reklam mot konsumenter…

Content is King

Jag hade en trevlig lunch lunch med Mr Storytelling, Matts Heijbel, häromdagen och vi kom…

Kul är inte klirr

Läser i Resume nr 8 att Kavlis reklamfilm Den dansande babyn setts över 430000 gånger…

Debatten om känslofilm är igång

Vi börjar se artiklar dyka upp i ämnet känslor förmedlade genom film. Och med bättre…

Rapport från Trendgala

Förra fredagen bar det av till årets Trendgala. Ja, vissa talare sålde mer än vad…

Varumärkets diamanter

Idag fick jag tillfälle lyssna in Peter Sjölander, VD på HellyHansen, jämföra varumärken med mångfacetterade…

Synonymen för film

Ibland dyker de upp, tillfällena för reflektion. Som kaféet – just nu – undrar jag…

Reflektioner: Filma med systemkamera

Dagens digitala systemkameror (DSLR) ger en fantastisk bild även vid videoinspelning och idag arbetar många…